jennie&kia + frukost= sant

seriöst, har jag tidigare nämnt nånting om att jag upplevt himlen på jorden vid något tillfälle? STRYK DET PÅSTÅENDET UR ERA HJÄRNOR, FÖR DEN DAGEN VAR IDAG! herrejösses,jesus kristus, gud i himlen, fader vår, det var en sagolik frukost du hade att bjussa på idag! asså den var mindblowing, enligt mig och kia!! massa gött har den här dagen att bjuda på kan jag säga, här närmast äre poolen som ska invigas.

vi åker till bali på torsdag btw, kändes som en bra idé! och där möter vi upp andreas & johan!(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) hoppas på bra väder och kanske lite surf!








såå gööit!


Kommentarer
Postat av: Calle balle

inte 30$ för denna frukost iaf lr?

Hoppas du har det riktigt fint Bellybutton, saknar hålet. Hälsa Kia :D

2011-04-09 @ 10:50:18
Postat av: Carlism

Inte 30$ för denna frullen då? ;)

Hoppas du har det bra Bellybutton, saknar hålet.

Skaffa inte för mycket ludd, simma lugnt och hälsa den där Kia Wigg Borgström!

Peace!

2011-04-09 @ 10:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0