Malaysia

selmat datang, to my blogg!

välkommen, till min blogg! och min nya uppdatering.

har inte haft så mycket tid till att uppdatera min blogg sen vi kom till Kuala Lumpur. det har varit ganska hektisk shopping på schemat. och då menar jag hektisk verkligen. jisses, våra fötter har värkt och igår gjorde min fiende migränen ett besök också! efter för mycket rännande och för lite vatten så var det en kväll hängandes över toalettstolen som bjöds. plus att det kändes som om någon skruvat fast mitt huvud i ett skruvstäd. och inte varit nådig i sitt skruvande, för rackarns vad ont det gjorde! men idag vaknade jag däremot upp något piggare, och de första på dagsschemat var en fin fin frulle!

idag skulle vi även posta hem "lite" saker. så vi har åkte Kuala Lumpur runt och letat efter billigaste stället att skicka ifrån. och nääe, så billigt blev det inte. men min rygg tackar för det, och jag tror att en ny rygg hade kostat mer än vad det kostade att skicka hem lasset. så det tackar vi för!

I kuala lumpur har vi som sagt shoppat, shoppat lite grann, sen var vi ut och shoppa en sväng. ta det lugnt mamma&pappa, så mycket blev det inte!sen har vi hängt med Andreas&Johan innan de drog vidare till Dubai. Vi 4a drog bland annat på bio, vi såg Just Go With It,. Himla rolig film, den bör ses om ni inte sett den!


Vi har även flyttat in på Swiss-Garden.  Vi levde iaf som "riktiga" backpackers i 2 nätter i Chinatown. men sen ville Kia kunna gå på toaletten utan ångest, och jag ville ha Disney-Channel så då tog vi vårt pickopack till Swiss-garden. Dock fick vi ta en vilopaus från Chinatown till Swiss, vilket är knappt 1km, för att våra ryggsäckar vägde så mycket... riktiga elit-soldater av oss!


Just nu sitter Kia och avnjuter sin cappuccino och jag sitter och plågar i mig min mocha-frappeccino..tacka vet jag starbacks! det bär av till Langkawi ikväll med nattbuss. så vi hörs sen! ajöss!

'
hade varit på IKEA och inhandlat lite efterlängtat knäckebröd,kaviar och fullkorns-skorpor


i vårt rum fanns en säng.


FRUKOST IDAG!


vi hade lite att posta idag..


tejp...

kan de bygga bergochdalbana i Kupolen också eller???

Vi just nu..förlåt kia, men vi Båda lär steka på lite nu.. det syns lissom inte att vi varit utomlands i 4 mån...

Kommentarer
Postat av: Wiggen

Ja det där med och steka blir nog svårt,ska tydligen bara regna på Langkawi en bra tid framöver!!!!!!Kram på er!!

2011-05-01 @ 09:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0