slutet på ett kapitel, början på ett nytt

asså serisöt, är det mänskligt att gråta så mkt? trodde jag skulle dö av uttorkning efter att ha sagt hejdå till alla. det var som en del av mig själv slets ut ur mig i torsdags morgon. för jag vet att vissa människor kanske jag aldrig kommer få se igen. och det, som jag sagt så många ggr förr, dödar mig.
och jag fick väärldens vackraste bok av Hanna också, som mina fina flickor Julia&Julie hade skrivit i också. åh!
Julie sov i min säng natten till torsdagen, och båda våra kuddar var dränkta av tårar den natten kan jag säga. Julie är storasystern jag aldrig haft eller hade, men nu  har jag en storasyster för livet. som dock bor på andra sidan av klotet. men jag kommer aldrig någonsin glömma henne, oavsett vart i världen vi befinner oss.

Julie&Malin tog mig och kia till flygplatsen, och innan det bjöd de oss på en hejdundrande god frukost! shirre pomfrille vad göit det var! vi tog en varsin aqai-bowl från jambajuice, och en outmeal-bulle från starbucks. gudars vad gött! sen tog det oss till flygplatsen. och där börjades tårkalaset igen. asså herregud, man skulle ju kunna börja anställa mig som vattenspridare!

flygresan var topklass iaf, gott om plats för både mage&ben, och egen tv med de nyaste filmerna på. så både jag och kia var nöjda små flickor den resan! plus att vi hade fått den bästa snack-baggen ever av Julie,Hanna&Malin! på varje snack-påse satt en note, med nått fint&askul som de hade skrivit! blev sjuukt mkt roligare att käka det! så tack våra älsklingar!

just nu sitter  vi på ett café i bangkok, vi körde på gymmet i morse oh ack så gött det var! nu ska vi gå och försöka få ordning på våra kaluffser vi har på huvudet! soo see yaa!





Kommentarer
Postat av: mamma

Hej älskling! Hoppas tårarna har slutat strömma nu, och att det känns lite bättre! Blev ni fina i håret?

Vad har ni för planer för den närmsta tiden? Blir ni kvar i Thailand eller åker ni någon annan stans? HHär hemma har vi 7 grader varmt och det har

spöregnat hela dagen, men nu försvinner i alla fall ssnön. Alltid något. Hoppas ni får det härligt på

semestern och hälsa Andreas när ni ses! Pussar och

kramar från oss här i regnet!

2011-04-03 @ 12:37:09
Postat av: Farmor och Farfar

Hej Jennie skönt att höra att de har gott bra för dej dig.Hoppas fortsättningen blir lika bra Vi syns till sommaren

2011-04-04 @ 19:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0