Ubud

landade i Ubud idag. vi bor sååå mkt finare än vad vi gjorde på Kuta. tackar för det!

jag och  kia delade säng i natt, vi behövde båda lite närhet och vi misstänkte att Kias säng var bebodd av vägglöss eller nått liknande. så jag ställde väl upp makade lite på fläsket så kia kunde krypa ner i min otroligt primitiva säng. och fy helskotta vad kallt det var i natt!! vår AC stod på 27 grader men det var då som att sova i en frys och det var imma på rutorna när vi vaknade i morse! så det var inte mycket till sömn denna natt kan jag säga. vända på sig varje kvart så olika delar av kroppen fick vända sig och värma sig mot madrassen. jag hade då blivit en fin omelett!

imorgon tänkte vi ta en promenix genom monkey-forest. då gäller inga fickor med grejer i, inga solglasögon eller annat dylikt som hängerlöst! så vi får hoppas att Kia tar Bh på sig imorgon...

vi ses!

btw, funkar typ inte att  ladda upp bilder, så sjuuukt tråkig blogg nu.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej stumpan! Trevligt att ni är tillbaka i Ubud.Känner du igen dig? När åker ni till Gili? Hänger Andreas och hans kompis med er? Kom ihåg att tänka lite på klädseln när ni är där.Muslimskt! Funkar lite bättre för er då! Hoppas ni får lite bättre väder där då! Här hemma är allt bara bra.Det växer krokus och blåsippor. Plockade tussilago i går! Härligt! Längtar efter dig! Puss o kram

2011-04-12 @ 19:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0