21 days.

om 21 dagar kommer jag vara påväg dit jag längtar varje dag. jag kommer vara påväg dit där det är slut på det eviga soffliggandet och de förbenade filmhelgerna. Visst, jag kommer säkert uppskatta soffhäng och tvmys under den tiden också, men det får inte bli lika ofta som det är nu. NU är det så gott som varje helg. ME NO LIKE. till helgen blir det dock festligheter i form av inflyttningsfest. Ska bli muy trevligt! får nog dessvärre lov att gå ut iklädd ishackor, täckbyxor och snöskor. Men det mina vänner, hänger vi inte läpp över, FÖR VI SLIPPER SOFFAN! MOHAHAHAHA


OCH JAG BOR INTE I SVERIGE SÅ JAG FÅR SKRIVA; "DEEET SNÖÖÖAR! WOOOHOOO! "



saknar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0