H ola, me lamå Jennie

en riktigt yr dag på jobbet idag. Inte riktigt varit den vassaste kniven i lådan om man säger så. Dock har jag och kia otroligt vassa på att prata Spanska idag, enligt oss själva i alla fall! Hola(med betoning på H), me gusto pollo(ll utalas som L) con verduras, gracias(läspande S). Vi försöker fila lite på Kias VG i spanska som hon behöver. Vi skulle behöva en vinkelslip för att fila till de spanskakunskaperna vi har nu för att det överhuvudtaget skulle likna ett G.

Jag och Kia har även kommit fram till att jag i framtiden kommer bli med i städakuten, för jag kommer inte märka när det blir lortigt och inte ha lärt mig hur tvättmaskinen fungerar. Jag kommer enbart äta på plasttallrikar också, eftersom jag kommer ha tröttnat på att diska. Kia kommer i sin tur att medverka i Outsiders, eftersom hon vid det laget kommer ha utvecklat en allvarlig och minst sagt besynnerlig fetish för att sopa och dammsuga(städa i allmänhet) topless eller som hon helst föredrar, spritt språngande naken.






<3

Kommentarer
Postat av: Pappa

vasst

2011-12-02 @ 09:11:35
Postat av: Pappa

2011-12-02 @ 09:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0