kewl.

Igår kväll hade jag så tråkigt så jag trodde att jag skulle gå under. ärligt talat, jag kan inte minnas sist jag hade så frukstansvärt och olidligt tråkigt. Efter löpturen låg jag som paralyserad av uttråkning i soffan. Det var nästan så jag ville spy och gråta bara för att ha något att göra, för att sysselsätta mig med något. Men inte ens det kunde jag göra.
Det hade fn varit roligare att se färg torka på en vägg! Det kändes som om jag skulle haft roligare om jag så hade varit tvingad att räkna varje sandkorn i Gobi Öknen samtidigt som jag skulle haft analklåda och fiskrens i öronen. DET hade till och med varit roligare än vad jag hade i Vinterbro igår.

Men idag, var det faktiskt en roligare dag. Vi gjorde en liten utflykt till Ski, jag och Kia, så vi fick titta på nått annat än på varandra. Och det var väldigt uppskattat (no offense Kia, du är helt klart see-able).
Vi har även unnat oss en Brieost, brämhults smoothie och en mango yoghurt! Så det ska jag njuta i fulla drag utav ikväll. Och vi ska se Honey2, we have this thing for dancemovies.

buenos noche guapas!


den här killen har helt ofattbart kul, the time of his life, om man jämför hur jag hade det igår! typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0