himmel&paaaangkaka!

vi gjorde kanske de godaste på länge här på stn ikväll! jag, kia, emma bestämde oss för att vi behövde introducera de svenska pangkakorna för Kaelen. så vi gav oss av, köpte alla ingredienser, kia gjorde det snyggaste och mest välsmakande smetkakorna ever!! och på köpet fick vi även Carl och Zack som ville vara med i kalaset, super! tillpangkakorna hade vi, förutom carl&zack, även jolgubbssylt,sprut-grädde och GLASS! hur gott som helst. i slutet spårade dock pangkakskalaset ur, vilket var ganska självklart eftersom vi hade grädde i sprut-burk... så alla fick lov att spruta varandra i munnen OCH svälja! (det här kan verkligen associera till något helt annat, men jag svär på Gud, det var ENDAST grädde som sprutades).

efter att ha fyllt på kistan en aning så begav vi oss till fotbollsplanen där det vankades fotboll. tur att jag hade rosa tshirt på mig idag och inte svart&vit-rutig, annars hade man nog kunnat ta fel på bollen och min mage! det säger en hel del om hur gooda pangkakorna var! Mitt lag vann!! fast det var dock inte min förtjänst sådär jättemycket... men kul vare iaf!

föresten en sak jag funderade på idag, varför heter toalett "restroom" på engelska? äre dit man går om man behöver ha "rest" om man hänger med sjukt tråkiga och lame-people? det är ju inte så att jag går in på toaletten och sätter mig och vilar om jag är trött...eller? nog för att det är skönt att sitta på toa, men det finns bekvämare ställen, enligt mig!

nu ska jag invänta John-blund, och han får lägga på ett kål.

SUPERVIKTIG INFO TILL ALLA LÄSARE: Josh ska exprimentera med min tå imorgon, den har fått ett asäckligt sår, så han ska smeta på nån kinesisk-medicinsalva från Bali imorgon! sjuuukt ont göre,typ som att kleta wasabi i såret säger de! var bara det jag ville informera alla om. hoppas ni känner er bättre!







man blir faktiskt trött av surfing..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0