maaaat är liv!

sara frid! jag är så glad att du finns här som min roomie! en roomie som blir lika exalterad när matkartongen med frukt och grönsaker och KESOO kommer från foodbanken! du är such a blessing! soo sick nice!

idag åt vi en riktig delikatess, wokade grönsaker med 3 år gammal chillisås!sooo awesome vare!!ingen har tillbringat mer än 5 min på toaletten hittills iaf. får se hur det ser ut senare... PÅ TAL OM toaletter, när jag och sara var och tränade idag, så skulle jag gå på toa i gympasalen som ligger bredvid fältet, och vet ni vad som låg i toaletten eller!?!?!EN BAJSKORV!!!UTAN PAPPER!för det förrsta, men är ganska modig som vågar lägga av den kabeln på en offentligtoalett, det är bara bås liksom. MEN HON STRUNTADE INTE BARA MED ATT SPOLA, UTAN HON SKET OCKSÅ I ATT TORKA SIG!??haha fy fan vad grouse! gissa om jag fnittrade för mig själv när jag sprang ut från toan! vilken surprise denna okända människa bjöd på idag! tack för det!

nu har jag suttit på "efterprat" på bibelstudien, så nu är jag på god väg att bli ett bible-pro!!

pöss på er!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Fin bild du lagt in idag! Här hemma är allt bra. Ganska mycket snö men inte så kallt. Nu har du varit borta mer än en månad, tiden går ganska fort. Hur går det med din onda tå? Är den bättre? Synd att ni haft regn! Vad ska vi skicka för godis? Är det nåt särskilt du är sugen på? Hörs snart igen! Love you från oss alla!

2011-02-09 @ 16:18:24
Postat av: Olle

2011-02-10 @ 08:57:29
Postat av: Anonym

Jennie. Det du beskriver är ett klassiskt syndrom som drabbar svaga toaletter när spolingen är för klen och korven flyter tillbaka igen. Det kan se ut som att personen drog en springnota, fast på toan, men så är inte fallet, tror jag iaf...

MVH Olles VVS

2011-02-10 @ 09:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0