maybe super bowl.

idag regnar det, vilket suuuuger för jag ville ju surfa idag... men icke!

vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, kanske ska vi spana in super bowl  på nått ställe sen. de sägs att reklamen är stor del av hela grejen, och vem älskar inte reklamer liksom?! not. men känns som det kan vara värt att se ändå! känns ganska skönt att bara ha en chill-dag där man inte vet vad dagens planer är riktigt.

om jag inte får något att sysselsätta mig med tror jag att jag ska börja konstruera en mini-atombomb, tillägnad alla våra kackerlackor som regerar i detta hus! så vidriga djur! måste de vara precis överallt!? önskar att jag bara kunde ta en fet eldkastare och bränna upp alla små eckel-baggar! less är jag! kackerlackor var en dålig idé.


vet inte vad jag ska dunka upp med för bild idag. ni får ta det ni får helt enkelt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0