mondays, mondays...

herregud, nästa måndag kommer sluta med droppställning om dessa måndagar ska fortsätta vara såhär tårfyllda... för det mesta är det inte tårar av smärta (tjusigt rim), för egen del. tårarna är för den personen som det handlar om. det blir sånna sjuka urladdningar på måndagar så det är galet. PLUS att magen inte får nått annat än flytande, och det gör inte saken bättre. idag var största urladdningen hittills. kommer aldrig kunna förklara hur atmosfären och stämningen är i rummet på måndagar. jag kommer aldrig kunna beskriva hur det känns att nästan kunna ta på alla känslor som flyger omkring i rummet under måndagar. det är sick. men jag älskar det!

vi hade Ohana-night för första gången idag, men det slutade med en sallad på donken för mig och kia istället. det var fettgott det med! sen gick vi och handla, och det är så sjuukt dyrt med matvaror här! man blir ju rånad när man bara ska köpa lite yoghurt,keso och mjölk! det enda som är billigare här än i Sverige är märkeskläder och SNABBMAT. det tackar alla fett&socker-älskare för. men inte jag!

Mormor&Morfar: Härligt att höra att ni hade det så bra i Egypten! red ni nå kamel? Hoppas ni får det lika bra i Tallin! Mormor, jag saknar din Porter-stek!! KRAM PÅ ER !

Farmor&Farfar: Ha det så grymt kul och bra Indien! är mycket god mat åt mig och se till att komma hem helskinnade. men det brukar inte vara några problem för er. KRAM PÅ ER & TA HAND OM ER!

Mamma&Pappa: JAG SAKNAR ER NÅTT SÅ IN I NORDEN! BE ELIN FIXA SKYPE ELLER MSN SÅ NI FATTAR HUR MAN GÖR! här kommer en lista på saker som jag skulle älska om ni skickade ner till mig :
-fiberhavregryn, 2pack.
-Kanel
-Fiber/Protein-bars. Modifast heter märket.
- Min dykar-padi-bok.
- Kaviar
-Grillkryddda
-Svenskt-godis
-Russin

Om inte allt får plats eller om det blir för dyrt, säg till då så får jag välja ut det viktigaste, TACK! PUSS PÅ ER, ÄLSKAR ER

Elin: JAG SAKNAR DIG SÅ HIMLA MYCKET KÄRA SYSTER! SAKNAR DITT SKRATT OCH LYSSNA PÅ NÄR DU PRATAR OCH BERÄTTAR OM MASSA SJUKT! JAG ÄSLKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA!






family <3

Kommentarer
Postat av: mormor

det blev disco i tallin så vi fick svänga våra lurviga. jag red faktiskt på en kamel.kan tyvärr inte skicka dig nå porterstek men vi tar det när du kommer hem tusen kramar från mormor o morfar

2011-02-02 @ 06:59:27
Postat av: mamma

Du verkar ha en dragning till räkor. I alla fall när det gäller ditt solande. Självklart ska vi försöka få iväg ett paket. Vem kan leva utan kaviar och havregryn? Tur att du redde upp det med hatt-tanten! Kram Love You från Mamma!

2011-02-02 @ 22:48:22
Postat av: syster yster =D

asså åååhh fan va kul ni verkar ha det ! saknar dej as mk och har så mycke roliga saker att berätta som endast du och jag kan skratta åt ! det är bajs mycket snö hemma får typ simma hem i snö från skolan ! och jag har föresten valt gymnasium nu om du ville veta :D det blev handel på helixgymnasiet i stan , tod dhalander i säter som andra val . hoppas de blir bra ! sommar jobb är spikat i rasjön nu också fast sommar jobb och sommarjobb kanske man inte ska säga börjar i april nångång och slutar till sommar lovet :D . fint de där med att ni har så myciga kryp i era rum haha! längtar tills du kommer hem , kan förstå att tiden går fort där nere i värmen , men här går det as sakta känns som du vart bort i en evighet ! fortsätt ha det bäst älskar dej världens bästa syster ! ingen mig utan dej ! <3 puss =)

2011-02-10 @ 20:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0