prayer

innan jag börjar berätta om dag nr2 på molokai ville jag bara berätta lite kort om the all night prayer soom vi hade igår natt. klockan 01.00 -02.00 satt jag och två tjejer till uppe och bad för stn:s ekonomi och allt annat som rör den här organisationen. det var faktiskt ganska mysigt och inte alls så läskigt som jag trodde. Gud satt nog och skakade på huvudet åt mitt sätt att be, men dä sket man väl i! jag tyckte det gick bra!och jag hoppas att Han strunntar i hur jag ber, och faktiskt tittar på det som jag bad För. Innan böne-natten började hade vi worship en timme, OCH DET VAR SÅÅÅ HIMLA BRA!!asså jag älskar worship. och alla sjunger så himla högt så då slipper jag höra ljudet av min egen röst!awesome!

Men tillbaka till molokai! dag nr2, vi trixade ihop frulle för att sen cruisea ner mot farmers-market! bond-marknaden med andra ord.. jag köpte ett asfint armband! och jag och hanna blev värvade till US Airforce!! det om armbandet var sant, men att vi blev medi usas flygvapenstämde inte helt.. men vi  fick prova asshyssta militärkläder och han gav en burk med asnice bbq-krydda i som han & hans  fru hade gjort! så vi fick den för att vi var från sverige och han trodde förmodligen att vi aldrig smakat grillat förut. så det tackar vi för!

sen hjälpte vi till att snickra ihop och gräva lite grejer på ett dagis, typ. så det var nirre! Och kvällen avslutades med en awesome dinner! dinner is the best! och med lie worship. så,så såg den dagen ut(mkt "s&å" i den meningen)kort och gott.

ska ner och städa i baren snart igen. jag och kvasten är ett riktigt radarpar idag medan vi lyssnar på Heaven Song on repeat!








Kommentarer
Postat av: lovis

hej på dig fröken Lurmus!

har nog fortfarande inte fattat var ni är någonstans hah! men vet att ni har de bra och hoppas att ni inte saknar b-byn alltför mycket! njut av varje dag så ses vi till sommaren!! och då ska jag får höra ALLT, inget censurerat ;)

pussss <3

2011-02-27 @ 11:50:01
URL: http://lovisahaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0