saturday

ja vad ska man säga omidag, lika underbar som alla andra dagar, varje dag är den bästa dagen. börjar få lite smått panik över att tiden springer iväg...på fredag drar vi till en annan Ö, Molokai heter den. där blir vii ca 10 dagar, och när vi kommer hem från den, då äre typ bara en och halv måndad kvar. det är ingenting ju för fanken!! hur ska vi hinna med allt vi vill göra?? GUD,  du var sjukt snål när du bara gjorde veckor med 7dagar, du kune väl bjussat på 10 åtminsonde?

iaf, så har det kommit fler interns, 2 flickor, HUR GRYMMA BRUDAR SOM HELST!och två pojkar, dock är de inte svenskar. men tjejerna är!

stranden blev det idag,dock ingen surf... sen skulle vi dra till ett shoppingcenter, som jag tyckte att jag var ganska säker på vart det låg någonstans. men ack så fel jag hade, men det ville jag inte inse fören vi klivit av bussen... så en promenad blev det till ett shoppingcenter jag inte hade en aning om egentligen. svettiga,saltiga, skavsåriga och hungriga brudar var det som marscherade upp för hawaiis gator. men vi kom fram till slut, oh det var ganska nice faktiskt! så ibland blir misstagen och det oplanerade bra iaf. det vi kom fram till var ett ställe med massa outlets, typ vans,coverse,levis, ralph lauren etc. men var på tok för lökig och ecklig för att orka prova nått..

sen vare surferschurch, maten är ju allti lika god. så ikväll syndade jag,  genom att frossa! och som straff för det så har jag lite halv ont i magen. laxeringsmedel kanske inte vore så dumt?

idag satt jag bredvid en jättestor tant på bussen, det såg ut som att hon hade varit ute i snöstorm, så mycket mjäll hade hon typ på sin tröja. och så mjälla hon i ansiktet tror jag, kan man göra det? men trots att hon inte såg ut som nån från Victoria Secrets Show så ville jag iaf ge henne pengar när hon frågade mig om jag hade några åt henne. men det hade jag inte... så ah, hon blev utan. men det är ju tanken som räknas!! hon hade gärna fått ett Head&Shoulders också om jag hade haft ett i fickan... 

Nu ska jag söva, imorgon ska jagfrivilligt, stanna kvar 15 min extra i kyrkan, FRIVILLIGT HALLÅ!?berättar kanske varför imorgon. nattinatti 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0