semester från bloggen(10 dagar)

ah idag, eller ja, om 30 min så drar vi till Molokai, en annnan ö som hör till hawaii-öarna. det ska bli grymt!! vad vi ska göra vet jag inte riktigt, vi ska vara på outreaches och typ surfa. SWEEET!men jag kommer vara borta från Min Emma,Min Kia och Min Sara!!! Tur att Min Hanna är med mig iaf! och alla andra underbara människor i min grupp! Internsen kommer nämligen vara splittrade i två grupper, och jag är i första och åker idag, kommer vara borta i 10 dagar. sen kommer grupp2, men vi kommer ha 3 dagar tillsammans undertiden vi är på Skate-contesten på Molokai! Och jag kommer inte ha tillgång till dator och kanske inte mobil. Så jag ska bara blocka snäckor och läsa bibeln!!

See in 10 days! Love yaa

Elin: jag saknar dig så sjuukt mycket också syster yster och jag är så glad ochstolt över att du fixat både sommarjobb och skola!! :DD du är bäst! jag kan knappt vänta tills jag får höra allt som händer hemma!! skriv ner på en lapp så du inte glömmmer!!!! om ni inte har skickat brevet än, så kan du vara snäll att be mamma skicka med en deo, Nivea "flower...nånting" glasflaska! för jag vill inte att den ska ta slut! :PP du är mitt allt, ingen mig utan dig!<3<3<3




Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag saknar dig sa galet mycket alskling!! ha det awesome pa den dar moliki on:)



<3<3<3

2011-02-15 @ 10:58:18
Postat av: syster yster =D

saknar dej as mycket !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så tråkigt hemma utan dej ! du kommer aldrig få flytta hemifrån ! hoppas du har det bra älskar dej min andra halva !!!!! <33333333333

2011-03-06 @ 15:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0