service-team

dagen har till mesta delsbestått av service-team, vilket innebär städa... men jag var med sara den sista, och mest jobbiga, stunden, så vi löste det! med vår fantastiska Dj Kaelen.

sen drog vi till fältet för lite pw, jag, sara,emma och andrea! och vi gjorde lite workout aswell. när vi kom hem vara somomenliten bit av himlen hade trillat ner i vårt kök! DEET VAR SJUUKT MED MAT! GOD BLESS! bananer och keso. nu överlever jag några veckor till!

ikväll hade vi film kväll. The good guy som skulle vara sååå bra! den var lame.


alltså det är så sjuukt med svett i vårt sovrum just nu! ska klä in min säng i galonisar tror jag!

Mamma&pappa: adressen tror jag är PO Box 860366 Wahiawa, Hawaii 96786. ska dubbel-checka.

vet inte vad som är mysigast, sandiga lakan, ödlor under kudden, svettig kudde eller kackerlackor i taket? svårt val..

gooodnight everyone!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0