soooorrry

förlåt för bad update, men igår vare en såndär känslosam måndag. så var helt utpumpad i både hjärnan och kroppen, så orkade inte skriva. det som hände igår kan ha varit en av de vackraste stundernaimitt liv! påminn mig om att jag ska förklara om den här måndagen när jag kommer hem. för att försöka förklara på bloggen känns ganska lönlöst. men en sak kan jag säga, att de två människorna som jag påbörjat  den här resan med, emma&kia, är två av de absolut finaste människorna som existerar i denna värld. tack att jag får vara en del av er!

idag äre tisdag, service-team.. undra vad vi ska städa för kul idag!? snart startar Qt. 
alla stnare, jag älskar er!  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0