surfing and more surfing!

pallade inte skriva ett inlägg igår. sååå trött. igår hade vi iaf interns-surfday! vi drog till en assweet strand! men det var dock ganska plant på ytan igår, och jag hade en way to small bräda, så det gick inge vidare igår. men det var awesome att bara hänga där ute i vilket fall.

IDAG  HADE VI ÄNNU EN SURFINGDAG!och idag var det hela vår Stn-Ohana som var ute, alltså hela vår stn-family! åkte till en sagolik strand idag! och vi begav oss i gryningen. huuuur vackert som helst! ska försöka skaffa lite bilder under dagen så ni kan få se.

det gick mycket bättre med surfingen idag, dels pga brädan,men framför allt för att Steven var min surf-coach idag! den killen är grym! hade kunnat vara kvar hela dagen på stranden, men icke... vi har haft natinal-prayer, som idag hölls av vår egen KIA! hon var kung idag! sen har vi haft "big-wednesday", vilket innebär att en ur Staffen har en timme där de får delamed sig av en av deras passioner. idag var det stefans tur, och han berättade om kajak-fiske. väldigt intressant faktiskt, tro det eller ej!!! om inte surfing blir min grej, så kanske det blir en kajak-fiskare av mig? who knows!

Mormor, skönt att höra att det var bra disco i Tallin och att kamelen var grym! saknar er och längtar till portersteken!!!
Mamma&pappa, taaack! jagkommer faktiskt inte överleva utan havregryn... saknar er också! Love u!!

höres!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0