ännu en dag,

dålig update igen, men den här gången har det inte varit pga allt bra som händer här. det finns dagar då man ifrågasätter allt och tycker att världen är orättvis. man känner sig liten och långt hemifrån. men min vän, vi försöker be så gott vi kan att du snart ska se att det var det bästa och att du där med ska få frid i ditt hjärta.

tror inte jag pallar snacka om molokai just nu, jag tar det en annan dag!

Mamma, jag älskar att du gör ett så bra jobb med att kommentera på min blogg! blir så himla glad! jag saknar er så mycket! bestäm med elin någon dag vi alla kan prata på msn! ni är bäääst!

Matilda Sundström, jag saknar dig så fruktansvärt mycket.! du är den bästa<3




Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej stumpan! Låter lite deppig idag! Försök att se att ni ger lite ljus i mörkret för alla ni träffar och ber för där nere. Man kan inte göra allt men alla kan göra lite! Eller hur man säger. Förstår att det kan kännas tungt ibland men gläds åt det du kan göra för andra där och nu. Det räcker långt! Vissa gör aldrig något utan de får vinning av det själv. Det gör verkligen ni som är där! Här hemma har vi haft riktiga vårdagar nu. Takdropp och värmande sol! Härligt! Men fortfarande massor med snö.Bläää! Ha det så bra och hoppas ditt paket kommer snart så du får din grötfrukost och surgodis till efterrätt! Yammi!!! Har du hört från Andreas? Kram! Love You!

2011-03-02 @ 21:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0