fallskärm

jaha gott folk. idag är det dagen med stort D. vi ska hoppa fallskärm, vi får se hur det går med det. det är nog bra tur att jag inte kommer hoppa själv! hoppas de har potta på planet, för jag kommer kissa på mig!! that's for sure.
en annan bra grej är nog att jag ska till kyrkan strax, då kan jag be lite för att fallskärmen inte har några hål.

igår var jag,jullebulle,hanna,carl & anna över på East-side! såååå vackert vare!! vi var till en liten natinalpark kan man säg,a där man fick snorkla. breath-taking var utsikten alltså, det var som att knalla rakt in i ett vykort även här! ni får se bilder imorgon! vi snorklade som sagt, och jag snorklade asnära en sköldpadda!! så jag är fettnöjd.

senare idag så ska vi in till cheesecake-factory i waikiki för att käka. jag fyller ju för fasiken år imorgon..(!) galet. så då ska vi tjocka oss med lite cheesecake i min ära kan man säga! sååå gött skare bli!

men vi höres när jag hoppat klart. peace !


jag älskar er!




TACK FÖR ER FÖDELSEDAGSHÄLSNING!hoppas ni  har det jättebra på Pherenthian! Om ni är på PETANI BEACH måste ni hälsa från mig! fortsätt njut av semestern nu! hoppas allt har varit toppen hittills:) jag ska krama om andreas riktigt ordentligt! I promise :)
ta hand om er!!!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Grattis på födelsedagen

2011-03-21 @ 10:47:38
Postat av: Anonym

Nej jag har alltså lite dåligt samvete för hur du stavar ditt förnamn men hoppas detta blir rätt.

Happy Birthday Jenny! hoppas på en great dag nu (-:

2011-03-22 @ 17:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0