FREDag

vaknade upp, kände ett par rediga armar om mig. tog förgivet att det var Hanna, så frågade vart min andra patner var(syftandes på Julia), för det var tomt på ena sidan av mig. och den, som jag antog var Hanna, förklarade vart "Julia" var och vi hade iaf en 2 min lång konversation. jag sneglar bakåt ochblir FETT FÖRVÅNAD när jag ser att det faktiskt är Julia som ligger och klänger sig fast på mig! HAHAHA, snacka om att vara döv på morgon, jag hörde ingen skillnad mellan dem! herregud, vilken filur som helst skulle ju kunna krypa ner om jag inte ens märker nått även om jag pratar med dem...

iaf, vi hade teaching, och den verkade oändlig idag, bara för att jag skulle få ÄTA på lunchen!!! herre min skapare, flingor,russin och frön har nogaldrig smakat så gött!! och jag kunde, som befarat, inte hejda mig utan det fick bli en macka med svensk kaviar & paprika också! hujeda mig va gött det satt!!

nu ligger jag och chillar lite bara. alla har åkt någonstans och jag palla inte. kalla mig tråkig, men jag har chill-mode on just nu. Ikväll visas det snowboard-movie som några kristna världsåkare har spelat in, så det blir häng i baren. det ser vi framemot. (hoppas de har nått att äta...)

emma dehlbom: VI SAKNAR DIG OCKSÅ SÖTAN!! ni verkar inte ha det helt fel där borta i thailand;) jag och kia längtar så mkt!! du får jättegärna skriva och tipsa om saker :D ta hand om er! <3<3<3

PÖSSSS





Kommentarer
Postat av: Elisabeth & Peter

Hello!

Skickar en lite for tidig fodelsedagshalsning till dig fran ett varmt Perhentian. Ge Andreas en stor kram fran morsan nar du traffar honom! Stor fodelsedagskram fran Elisabeth & Peter

2011-03-19 @ 11:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0