I hate goodbyes

jaha, då sitter jag här i min säng, på mitt näst sista QT.. jag kan inte riktigt fatta vart tiden tog vägen? hur gick det så här fort? jag antar att uttrycket "tiden går fort när man har roligt" har bevisat sig vara väldigt sant.

I onsdags hade vi graduation,alla var sååå fruktansvärt fina! tårarna smög sig i ögonvrån hela kvällen, för det kändes som att verkligheten om att vår tid på Stn snart är över, hann ikapp mig. verkligheten om att människor ,som har haft en sådan stor inverkan på mig, kanske jag aldrig kommer få se igen. det dödar mig innefrån när jag tänker den tanken. Kaelen,Mason,Venessa,Shoshanna,Catie,Andrea,alla dessa människor har olika nationalliteter och har redan lämnat stn, och att veta att jag kanske aldrig kommer få krama om dessa människor igen. att det är ett faktum som kanske stämmer får mitt hjärta att vrida sig i kroppen på mig.

jag har träffat andra underbara människor här också, som faktiskt är från sverige. och det tackar jag Gud för.

min helg var fantastisk, med fantastiska människor och fantastisk god mat. på tal om mat, det ska bli fett skönt att komma ifrån detta socker&kolhydrats-land. jösses, inte ens havregrynen kommer under americas sockermakt. stackars havegryn... SÅ TACK MAMMA&PAPPA ATT NI SÄNT MIG REDIGA AXA FIBERHAVREGRYN!

i måndags var vi med när det skrevs historia här på Stn. vi fick ta del av den kanske största segern någonsin. och vi fick ta del av ett bönesvar som vi också skulle kunna kalla mirakel. vi har bett böner i 72h för att detta skulle hända, människor världen över har bett för att Porr-butiken  som ligger vägg i vägg ska bli i Stn:s ägor så att de kan använda lokalerna för att utveckla sin organistion ännu mer. de började be för detta för ca 2 år sedan om jag inte misstar mig. så i måndags, efter att ägarna på något "oförklarligt" sätt sagt att de var villiga att sälja till Stn, efter att miljoner mirakulöst strömmat in från olika håll världen över, intog vi porr-nästet och sjöng den mest powerfulla lovsången någonsin. känslan när man stod mitt i havet av röster, den känslan kommer jag aldrig kunna beskriva för er andra.

idag är det dags för packning.  dags för att säga hejdå. bara jobbiga saker... Tack gode Gud att Julie Angel Nelson ska snuggle upp i min säng ikväll. men ja, det blir sista kvällen, kanske någonsin, som det händer. och det slår sönder mitt hjärta...







Julie Bästa Nelson





jag älskar det.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej stumpan! Tänk på att man inte behöver säga hej då för evigt! Du tar dig till andra sidan jordklotet på ett dygn. Men man får vara beredd på att prioritera vad det kostar. Trodde aldrig vi skulle träffa Hash och Debbie igen när vi varit där första gången, men det gjorde vi för vi prioriterade det!

Stora översvämmningar i södra Thailand och tusentals strandsatta turister, så håll koll på vart ni kan åka när ni kommer dit.

Försök att inte vara så ledsen när du åker ( töntig mamma kommentar) men du måste glädjas åt vad ni får uppleva på nästa etapp av er resa! Och avstånden är ändå inte så stora till dina vänner när ni ändå kan ha daglig kontakt på nätet.Snyft! vet ändå hur du känner!

Ha en bra resa till Thailand och hör av dig så snart du kan! Puss och kram! Love you!

2011-03-30 @ 22:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0