just keep swiming

tsunamin slog tydligen till här på hawaii i natt.men jag sov som ett litet  barn och har inte hört nått mer än det. så skriver en uppdatering senare!

igår när jag gick och la mig så tjöt tsunami-sirenerna som sagt, och det kändes som om jag var med i andra världskriget typ! låg i min övervåningssäng i nått läger, hör larmet och väntar på bombplanet! ganska konstig känsla.. men den känslan höll i sig i 5 min sen somnade jag..

dagens fundering är jsut nu, ska jag utrusta mig med flytväst,armkuddar,simfötter och snorkel idag? det vore ju ganska hilarious om jag skulle vanka om kring i det! eller så förvarar jag allt under min kudde, precis om alla hjältar i filmer förvarar sina svärd eller pistoler under kudden.. sen borde jag öva på att sätta på mig allt under tidspress. kan bli dagens projekt!

nuharj ag pecis syndat btw. jag är på datorn när jag egentligen ska ha min Qt.. förlåt Gud!jag ska leta efter dig nästa gång!Lovar! btw så har vi bible-teaching med en ascool snubbe idag. han brukar ha med sig iPods och pengar som han delar ut.(!) ska bli intressant och se vad han säger idag.

alla där hemma, min familj och mormor&morfar och farmor&farfar, jag är mår bra, så oroa er inte!! puss&kram på er! älskar er!




emma,me,linda,mikaela&hanna <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Vännen! Skönt att höra att ni inte märkt av tsunamin! I Japan har de katasrof med jordbävning, flodvågor och exploderande kärnkraftverk. Massor av döda. Annars så har vi det bara bra här hemma. Jag, Camilla och Rosita har varit på Ålands kryssning! Börjar nog bli för gammal för sånt.Var som en dö sill när jag kom hem. Men man mår väl som man förtjänar! Snart fyller du år, men vi får väl fira dig när du kommer hem. Vi får väl fira Casper i stället. När och var ska du träffa Andreas?

Längtar tills ni kommer hem igen, men passa på och njut av veckorna ni har kvar på Hawaii så hörs vi snart igen! Älskar dig ! Kram Mamma

2011-03-13 @ 12:07:51
Postat av: Anonym

2011-03-14 @ 06:16:09
Postat av: moster anna

det känns ju tryggt att du SOMNAR när tsunamilarmet går!!! det var snällt att du skrev och meddela att du bor högt! här hemma längtar vi efter våren, helst som vi har vunnit töntligan och köpt husvagn! Jonas vill ha en rosa träningsoverall också!!Det ser såå mysigt ut på Hawaii, men jag får lära mig drömma om typ Orsa camping istället. Ha det så bra./kram

2011-03-14 @ 06:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0