Tsunami

Ah som sagt, det är tsunami-varning på hawaii här just nu. men vi bor på den högsta punkten så den kommer förmodligen inte påverka oss det minsta. så alla som är oroliga, var inte det. men det var lite olustigt att höra varningssirenera för tsunami signalera ikväll.

just nu sitter vi och tittar på sagan om de två tornen. och jag har haft en jättemysig och behövlig tjej-kväll med mina två underbara flickor, Hanna & Julia, tack gode gud eller vem det nu är som har givit mig dessa två flickor här! Vi käkade Sushi och glass. sen köpte jag mig ett nytt skrivblock, med JUSTIN BIEBER på!!ett rosa!

föresten, så var vi på Pearl Harbor i söndags, det var ganska asmäktigt att vara där faktiskt! och pappa, du hade älskat det verkligen!! jag önskar verkligen att du hade varit med i söndags!

Elisabeth, tack att du kommentera!! hoppsa ni haft en superresa hittills! och jag hoppas inte ni är brunare än mig;) hälsa mia&pär och barnen! saknar er allihop! men snart får jag träffa andreas iaf!!

Mamma&Pappa: jag saknar er så in i norden och tack för att ni kommenterar min blogg så ofta!!jag blir lika glad varje gång! ni är bäst! <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0