vulkanutbrott?

Pappa ringer mig halv 1 på natten, Hawaii-tid och frågar om jag är okej för det har varit vulkanutbrott i Hawaii. Jag fattade inte så mycket, men nej, ingen lava eller askmoln vad jag har märkt av iaf. det har varit varmt, men inte så varmt... Men pappa, det var skönt att höra din röst och tack att du ringde!!

som jag nämde i förra inllägget så har jag börjat ge upp idén med att jag ska försöka återberätta alla dagar var för sig från Molokai. det kommer jag inte hinna så tänkte bara göra en snabb resumé av hela Molokai vistelsen:

-DEN VAR SJUKT AWESOME. PÅ ALLA TÄNKBARA SÄTT. MÄNNISKORNA,ÖN,LIVET. ALLT
-valentines day, den var så sjuuukt mysig! Andrew gjorde den godaste maten någoonsin för oss!Nyfångad, friterad,fisk. Nyfångad,grillad bläckfisk. En stor pasta-grej med big-shrimps och annat gött. OCH DET GODASTE KÖTTET JAG NÅGONSIN SMAKAT! typ nån hjort som hann hade jagat, och gjorde iordning för oss sen. totally amazing
-sen såg vi huur mkt valar som helst typ. vi kunde se dem när vi satt och åt frukost lissom. inte alla dar det händer hemma i sverige,måste ju medges.
-OCH DET SJUKT VACKRA VATTENFALLET. galet. och vägen dit var som att vandra omkring i serien Lost eller Jurassic Park (visste eni föresten att båda två är inspelade på Hawaii?)så jag väntade bara på att en fet T-rex skulle braka ner mellan träden och käka upp Andrew typ.
-sen hade vi hand om Freedom Skate Contest. Så vi hade med andra ord en skate-tävling på molokai som vem som helst fick delta i. SUPERCOOLT.och det var så grymt härligt att se alla småttingar åka omkring på sina brädor och göra sjukt snygga tricks i ramperna.
-Vi fick åka till en farm!(!!!) och där fick vi rida och titta på alla djur de hade! alltså det var typ bland det abbsolut bästa på hela molokai trippen! för det första hade damen och farbrorn min  DRÖM-TRÄDGÅRD!de odlade egna mangos, avokados och mandariner! mandrinerna var gudomliga! Sen hade de massor med hundar som det tagit hand om. DE VAR SÅ SÖÖTA!I TOTALLY FELL IN LOVE, med en liten pitbull flicka! hon var så söt! ville ta hem henne till casper! vi mös hela tiden och jag grina när vi åkte därifrån... buuuhu

har säkert missat TUSEN saker som vi gjorde, men det får jag väl slänga in i nått annat inlägg i så fall.
Nu kan jag bara ösa på med bilder från Molokai, och ni fattar förmodligen vad som är vad. SWEEt!



bläckfisken vi käkade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0