weekend

SÅ bra helg! den har varit awesome på alla sätt och vis.

I fredags så åkte jag,emma och kia in till waikiki/honolulu efter att vi slutat. vihade bestämt att vi tre, bara vi tre, skulle ut och äta och bara ha en mysig kväll för oss själva. och den blev magisk! vi gick längs stranden bort till waikiki-beach och det var som om vi vandrade rakt in i ett vykort eller en rese-katalog för paradisresor. DET VAR SÅ OVERKLIGT VACKERT. solnedgången var slående och stämningen runt omkring oss var så harmonisk(låter som en riktig tant när jag säger det, men så var det).
Vi fixade ett bord inne på Cheesecake Factory och maten var gudomlig!för att inte tala om efterrätten. det var verkligen Vår kväll den kvällen och jag tackar Gud för mina fina flickor! jag är ingenting utan er!

På lördag morgon var det uppstigning klockan 6, fick skulle nämligen iväg och käka frulle på Hilton Hotellet.(!) över 200 spänn fick vi betala, men jag säger då det, det var värt varenda öre!!!! asså deras bufé-frukost var breath-taking typ. Min mage har nog aldrig blivit så bortskämd och mina smaklökar var som i himlen! I 2h satt vi och käkade, och efter de två timmarna parkerade vi oss själva nere på stranden och bara feting jäste. jag kunde typ inte röra mig för jag var så mätt, och det var en upplevelse det också kan jag säga.
Det fortsatte med Surfers Church på kvällen, suupermys. och efter surfers church så drog jag och kia på lite upptäcksfärd med MIN SVENSKA GODISPÅSE!!OMG vad gött det var kan jag säga!! så även det var ett fin fint avslut på den kvällen!

idag,  inte alls lika rolig dag. det är så sjukt mycket i mitt lilla lilla huvud just nu, det skulle inte förvåna mig om kepsen inte passar på mitt huvud nu för det är så stort.. känner mig som en fet ballong-skalle.
Plus att jag har Bible-study imorgon och prayer på tisdag... det kommer bli så sjuukt dåligt känns det som. ingen fantasi eller kreativitet över huvudtaget idag. så vi får se hur det går, Only God knows I guess..

MAMMA&PAPPA&ELIN: tusen tack för ert paket!!det var väl behövligt kan jag säga!har aldrig njutit så mycket av kaviar och svenskt godis!och lukta gott kan jag göra i fortsättningen också tack vare deon! tack så sjukt mycket! ni är bäst! älskar er och saknar er så in i norden!<3















Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt att höra att paketet kommit fram! Telefonsamtalet idag var ingen höjdare. Hörde vart 5:e ord typ! Uppfattade i alla fall att du haft nån slags connection med the lord, och det är helt ok med oss om det är vad du vill! Ge inga löften till honom om det är nåt du kommer att ha dåligt samvete över att du kanske inte kan hålla bara! Man kan omprioritera saker och värderingar har i livet utan att behöva binda sig vid nåt. Man gör bra och mindre bra saker här i livet och jag tror det är omständigheterna i situationen just då som styr,bra ibland och mindre bra ibland. Man skaffar sig erfarenheter, såna som är bra och såna man kunde vara utan. Om herren har med det att göra ska inte jag bedöma men var och en är fri att tro vad de vill. Hoppas du gör det som känns rätt för dig. Då är det rätt för oss! Vi älskar dig alltid ! Vi gör ett nytt försök på telefon i morgon! Kram Mamma

2011-03-16 @ 22:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0