you should never say never,

har precis varit på sötaste tepartyt ever!! Erica ska lämna oss.. på söndag. och hon hade ett alice-i-underlandet inspirerat teparty för oss ikväll!! hur mysigt som helst och hon hade bakat HUUUR MYCKET SOM HELST!! MEN jag FASTAR!! ah ni hörde rätt. jag har inte ätit mat sen i söndagskväll. jag har endast druckit! och alla ni som känner mig, vet att jag älskar mat. sä det kurrar ganska gött i kistan nu!

att jag fastat såhär länge har jag valt helt själv! så det är inget som Stn kräver att vi gör. ville bara förtydliga det.

Jag ska ta min första "matbit" imorgon víd lunch, och min lunch kommer nog vara i form av ett äpple... man ska tydligen inte proppa i sig så mycket direkt efter fastan, men det vette sjutton om jag kan hålla det alltså. det finns så mycket gott man kan stoppa i magen! men jag vill inte bli osams med magen heller, så jag står inför ett litet dilemma...

har inte sovit i min egen säng här på stn på 2-3 nätter nu. jag julia och hanna exprimenterar hur många vi kan sova i en säng. vi är uppe i tre pers nu, och det börjar bli tveksamt om det får plats en till.. en liten tomte skulle det vara i så fall...

men nu ropar strax sängen. eller om det är hanna&julia som ropar.. så natti natti!

Familjen: ni är bäst<3




Kommentarer
Postat av: Emma D

låter som ni har det så underbart! och jag saknar dig så himla mycket! Thailand kommer nog bli galet! hälsa kia, saknar henne med! puss på er! <3

2011-03-18 @ 10:45:28
Postat av: CJ

Ser härligt ut!

2011-04-07 @ 18:55:34
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0