almost home.

ja, jag önskar verkligen att det kändes närmare än vad det faktiskt gör. 3 freakin veckor kvar, men det känns aaaaslångt verkligen. Och nu när Karlstad är avklarat så har jag inget att längta till riktigt. För jag kan inte längta-längta hem redan, för det är för långt. Jag måste ha intervall-längtan. Helgen som kommer misstänker jag kommer bli dödligt lugn. Med tanke på att lördagen blev allt annat än lugn.

Karlstad behövdes verkligen för att fylla på min själ med livsglädje igen. Jag behövde se att det finns ett liv utanför Rema1000 fortfarande, att det inte försvunnit. Madde skämde bort oss så mycket som det bara gick, med fantastiskt goda måltider, aktiviteter, gym, gästfrihet, skön säng och framför allt, ETT GRYMT UMGÄNGE.
jag upptäckte att jag lustigt nog är väldigt duktig på att köpa julklappar åt mig själv. "Skönt att kunna hjälpa tomten", tänkte jag och ignorerade brännmärkena i kreditkortet.



utsikten vid frukostbordet



spelpjäserna i spelet som vi så ambitiöst knådade ihop(bokstavligt talat)



sjukt pigga tjejer på lördagskvällen får avsluta bildspelet. TAAKK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0