Fredag, Idol, Våffla, Grått.

Det är Fredag, Nu är det Idol, Åt en våffla idag, Ute är det grått. Kanonkul update verkligen. Men stööört vad tråkigt jag tycker detta är just nu. Jag tänker på allt annat och gör allt annat förutom bloggen. Jag klipper hellre tånaglarna, sitter på toa eller äter snor hellre än att bllogga, känns det som, typ. Men jag göre ändå. För snoret är slut, har inga tånaglar kvar och jag behöver inte gå på toa.

Älskar när man får sån supertoppenbra hjälp av päronen angående julklappar,
SMS: -Pappa, vad önskar du dig i julklapp!? VIKTIGT ATT JAG VET TILL NÄSTA VECKA!
SMSsvar: . Hej  gumman, jag önskar min Aladdins lampa

hmm, ah, visst. Claes Ohlsson har nog det, eller?



trevlig helg hehe

Kommentarer
Postat av: din bästis

min vän!! snart är vi i Åre, det kommer gå så fort du vet när vi pratade när du ringde och berätta... tänk hur fort det har gått sen dess! härliga Åre, härliga jennie!! bästa combo

älskar dig

2011-11-19 @ 05:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0