im gonna marry the night.

det fetaste korset i taket hade jag tänkt göra idag med tanke på att vi inte hade övertid på jobbet!? Lite chockade, vilsna och bortkomna kände vi oss när vi traskade hemmåt redan kl 15.00. Kändes som vi glömt vad man gör på sin fritid som börjar innan 18.00? Glo i väggen? Nej jag gav mig faktiskt ut för en löprunda i mörkret! Tycker egentligen att det är ganska obehagligt att springa i mörker, i och med att fantasin svävar iväg mkt lättare angående läskiga grejer längs vägen...  Och när man liksom redan är igång å springer får man för sig att man är jagad?? Fast det kan ju i sin tur kanske ge bättre träning? alla personliga rekordtider för mig kommer antagligen visa sig bäst efter att solen gått ner. Stiligt.

Ikväll har vi sett Jag Saknar Dig, och den var nog den konstigaste film jag sett.. jag kia å jonna hade kunnat spela in något liknande här ute vinterbro, utan problem. Känns som att vi skulle agera minst lika bra framför kameran. även slå sönder en gitarr känner jag att jag skulle kunna klara av. MEN en sak ligger dock över mina förmågor, sjunga på ett sätt som inte framkallar smärta och obehag för andra... Så där skulle det ju skita sig.





Kommentarer
Postat av: Ajnin

What ehhh What?! Man låtsas ju alltid att man är en, i princip, osynlig ninja när man springer i mörkret. Man ser allt som händer, men ingen ser en själv. Världsklass det ju!

2011-11-22 @ 22:49:50
Postat av: Milla

Första bilden som kommer upp i huvudet när jag ser den bilden är "skrattkvällen" in greece. Remembah?

2011-11-24 @ 00:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0