imorgon, imorgon, IMORGON!

ja då bär det äntligen av till K-town och till vår kära värmlandstös!!!  SOM vi längtat efter detta. Att få känna på att leva ett liv igen, ett liv utan för soffa&film&löpar-världen! Jag ser till och med fram emot den 3h långa bussresan!! alltså sjukt mkt ser jag fram emot den också! att få gömma sig under dunjackan, med hörlurarna! har precis knåpat ihop en supermysspellista som jag ska ha tills imorgon! det är samma pirr i magen som inför en utomlandsresa typ! så kul ska det bli att få åka bort en helg! förstår ni att det kanske inte händer allt för mkt på helgerna här ute i vinterbro?!

min kropp har varit som gelé hela dagen, det var jobbigt att stå, gå, böja sig ner, lyfta saker, tappa saker, plasta saker... allt var jobbigt idag, och klockan verkade ha rast idag också, för stundtals rörde den sig inte enligt mig. men nu är arbetsdagen över och det tackar jag för! takk!

några ungar var här å sålde kakor nyss, om det hade varit jag som öppnat istället för kia hade jag köpt ALLT!! på fredag är det slut på mina sockerfria veckor btw, swääät!



tider, ljuva tider

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0