jul, var e du?

jag letar efter min julkänsla, den brukar ligga över mig vid det här laget.. men ikke denna gång! men jag tror jag vet anledning till detta, och det är för att det inte finns någon snö i detta förbenade land. så, GE MIG LITE SNÖ! eller snarare, GE MIG DRIVOR MED SNÖ! Vi gjorde ett tappert försök att få julkänsla igår, med sockerfri glögg(som vi dock misstänker var sprängfylld med sötningsmedel för den var så ruskigt söt) och nybakt bröd. men ja, känslan med det lilla extra är inte riktigt där än. men tack jonna som tog med en adventsljusstake iaf!
På tal om jul, det är INTE okej med glögg på pet-flaska. det upptäckte jag till min fasa att de har här! Norge, ni är en skamfläck i julens historia!

jag funderar på att kladda upp ett kors i taket idag, för hör å häpna; DET VISAS SKIDSKYTTE I RUTAN HÄR I VINTERBRO OCH JAG TITTAR FAKTISKT PÅ DET! annars brukar jag tycka att det är spytrååkigt!! men ja, idag lär jag väl vara sjuk eller nått...


ja mina vänner, kommer verkligen ALLA till himlen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0