lördagskos igen,

en bra lördag har detta varit hittills, har inte hunnit bli så rastlös än. Imorse gjorde jag ett par riktigt smarriga havreplättar och topping fick bli rivet päron(inte förälder), kanel, turkisk yoghurt, kanel å lite honung. Yummi! Sen var Kia på städ humör, jag försökte hjälpa till, och jag lyckades väl polera duschmunstycket på sin höjd? Men nu skiner vår lägenhet, och det är inte tack vare mig kan vi ju dock konstatera. Jag begav mig ut på en springtur istället, vilket var behövligt. Och med Spotify totalsprängt med nya spellistor (TAKK MADDE!!) så gick det finfint.

Kvällens filmschema:
-Saknar Dig
-Luftslottet som sprängdes
-Bridesmaids

Vi KANSKE ska försöka oss på att göra egen nyttig glass. Men vi måste först komma på hur vi ska kunna mosa de frysta bananerna.. Vi har lissom ingen mixääär. Vi får föreställa oss att bananerna är några som vi verkligen inte gillar, och bra gärna skulle vilja nita. Det får vara plan B om inte en hederlig gaffel funkar.

Ajöss!


som du sa, SNART ÄR ÅRE HÄR MIN VÄN! OCH JAG LÄNGTAR SÅ MKT SÅ JAG KRYPER UR MIG SJÄLV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0