luftslottet som sprängdes

en sjuuukt god måltid senare så ligger jag nerbäddad i soffan igen. Tanken, som brukar slå mig en gång i månaden, har åter infunnit sig i mitt huvud. Tanken med stort T handlar alltså om att jag nog vill avlägsna mina äggstockar och alla andra ondskefulla organ som har med mens att göra. För detta knocks me out, så bara av just den anledning tycker jag det ska bli sjukt gött att bli på smällen sen så man slipper den här bövvla skiten!! Jag har ett ganska stort vokalubär med fula ord som kan beskriva vad jag tycker mens. Men efter som jag inte har en åldersgräns på min blorre så sparar jag dem för mig själv.

Att middagen Kia kokade ihop var himmelsk, det tål att sägas igen. Och nu väntar vi spännt på att se hur vår glass blir!! om den blir bra, kan jag lova att det är något som kommer lagas flitigt av mig uppe i Åre. JA TAKK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0