full av träning.

Ännu en arbetar dag avklarad. det börjar ta sig med packningen på jobbet asså. lite sitter kvar från de gamla goda ICAlagret-tiderna. Vi packar annorlunda på Rema, that's why. Dock suckar en kille varje gång han ser min pall... men vad gör det mig när han hjälper till och lägga om! Inte hänger jag läpp inte! MEN det är två andra som skulle hänga läpp(om de hade några) och det är mina fötter... Asså AJ! de är så ömma av det där bövla betong golvet. Både jag och Kia har ont i våra tossingar...

Trots ömmande trampdynor så hoppade vi i ett varsit par betydligt bekvämare skor, löpardojjerna. Oh så mycket astmabackar och mördarbackar det finns här omkring. Mycket hatkärlek till dem kommer ges ut! Iaf om vi ska fortsätta på samma bana som idag. Jag har nämligen anmält mig frivilligt( och ofrivilligt antar jag, eftersom att vi bor ihop nu..) till att bli Kias första försökskanin inför sin blivande PT-karriär.
Så efter första passet idag kände jag mig redigt onykter, verkligen sådär snurrig och spyfärdig, ni som råkat utför det vet känslan. Jag ville spy,men kunde inte, jag ville dö, men kunde inte. Kia fick leda mig fram till dörren eftersom jag mådde för illa & var för yr för att hålla ögonen öppna. Kändes som jag var någon från "Biggest Looser" eller "Tjockholmen" som gjort sitt förstaträningspass i livet. det ska bli sjukt intressant att se vad både jag och kia kan åstadkomma under dessa månader.

dagens måltid efter träningen blev brynta kikärtor, tonfisk, majs & pesto. och som ni förstår var det supergott!! jag står för mys-snackset ikväll. jag har mina ideér.


Gårdagens mys-snacks. Grekisk yoghurt, toppad med nötter & äpplen frästa i kanel&honung.


fick mms hemmifrån. saknar min korv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0