kanske tar mig vatten över huvudet.

ja det kanske jag gör. Både med jobb och när jag säger att jag kanske ska börja blogga igen.

Men jag ännu en gång tillbaka på ikke-svennemark igen. Så med önskemål Uppifrån (mamma&pappa) ska jag i alla fall överväga att ge mig tillbaka in i bloggvärlden.

Sitter för övrigt i en lägenheten, någonstans i Oslo, hemma hos tre fantastiskt snälla tjejer som låter oss stanna som inneboende tills vi hittar vårt eget Krypin. OOH så jag längtar, då kan jag å min kompanjon börja leva på riktigt.Glamourlivet med makrill i tomatsås, torra havregryn, halva-priset mjölk som är lika tjock som margarin, delad tandborste som vi får ha på ny tandkräm på varannandag, Eldorados Russin som i själva verket är harbajs. SOM jag längtar asså.

Första dagen på jobbet imorgon, antingen får vi löneförhöjning så fort vi stegar in på kontoret, eller så blir det omedelbar avskedning. Avskedning? heter det så? Det är iaf så jag tänker just nu. Kalas



Goodnight folks


Kommentarer
Postat av: robin w

haha skönt inlägg! shit vilket äventyr jennie :) hoppas allt går super..norge är lyckligt lottat som får ha dig där borta! Puss o kram på dig :)

2011-09-19 @ 03:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0