kylskåpsmagnet. Mördarbacke. kikärtor.

Dagens träningspass är avklarat sen ett par timmar tillbaka, och nu avnjuts middagen som idag består av två stekta ägg, kikärts+tonfisk+majs+pesto-blandning, finncrisp. Oh vad det är gott.
Eftermiddagen bjöd på riktigt sommarväder, så det var sååå vackert där vi sprang idag! Träningspasset såg ut som följande (taget från kias blogg.) :

- löpning med bra tempo i 30 minuter.

- intervaller i mördarbacke nr 1. (olika sorters intervaller, typ en börjar springa upp för hälften, stannar och gör 3 upphopp sen springer vidare uppför backen och stannar på toppen för 3 st upphopp till. det var en variant vi körde)

- löping till mördarbacke nr 2.

- två vanliga intervaller utan vila (alltså springer upp, springer ner, springer upp. men när man springer ner blir det en lätt vila)

- 30 sek planka, direkt 10 burpees, 30 sek planka.

- 25 dips, följt av 30 st rep av en magövning som jag inte kan förklara.

- löpte hem.

I första mödarbacken ropade Kia till mig "AKTA BAJSET I BACKEN!!". men jag tror ta mig tusan att jag bara trampade på precis de ställena jag inte skulle. Och under sista intervall vändan tänkte jag för mig själv " näääe, nu stannar jag f*n hellre å äter bajs än att springa hela vägen upp!". Men det blev ikke nå bajs för meg.

Jag mådde inte lika illa idag, så det var ju ett plus. Vi tog en promenad ner till affären för att inhandla citroner&ingefära. OCH att inte förglömma, EN kylskåpsmagent. Jättefin, det står "happy" på den... nog kommer jag skratta åt den allt, men det är snarare ett hånskratt för den är så INTE fin.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0