lööövly day!

superskön, supersweet dag har det varit i Oslo!! Älskar dagen. Vi besökte som sagt YoghurtHeaven, och tro mig, det var lite som att besöka Paradise on Hawaii igen! Visst, det gick inte upp emot Menchies på Hawaii men det var så otroligt gott att få äta det igen! OOH så vi njöt! Stort tack till Amanda som upptäckte det stället tidigare! TAKK!

Sen drog vi vidare genom stan, tittade på Oslo Maraton medan vi själva satt och tryckte i oss en varsin norsk "bolle". den var utsökt btw! Jösses så de sprang norrmännen och norrkvinnorna! Alla snygga skor som löpardårarna hade på sig, geee määj! Jag är rätt 100% säker på att han som vann var någonstans ifrån Afrika... oj så han sprang. de andra som "löpte" såg ut att ha skorna fyllda med betong jämfört med honom. Sjukt impad av alla gamlingar som var med i loppet! jag skulle inte ha den minsta suck emot dem i löparspåret, tänkte jag medan jag tog en till tugga på min kalori-bolle...

ska iväg på lägenhetsvisning cirkus 1800. Kind of nervös. så håll en tumme eller tre för oss takk!
Kos dere!


Dj 60+, han var ta mig tusan bättre än DJ:en på Soliis igår. Denna man är nya David Guetta, sanna mina ord.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0