parkering&bulgur.

gårdagens arbetsskift flöt på bra, lite nervös blev jag när jag skulle ha en norsk fadder igår. Men han pratade "lätt-norska" så jag kunde faktiskt kommunicera med honom! Kempebra! Och jag har sagt det förr (tror jag) och jag säger det igen, sköönt jobb! "Ta de roolii du". Vi körde barra fel två gånger igår påväg till jobbet, ASSÅ TVÅ GÅNGER BARA!!å då kunde vi även rädda upp situationen snabbt genom att göra en u-sväng! Att hitta parkering var dock ingen lek.. en timme cirkulera vi kring vårt område, likt hungriga hökar beredda att dyka ner på första bästa lilla åkersork! Vi hittade en till slut (en parkering alltså, inte åkersork.), och då var klockan halv tolv...

får se vad det bjuds på för smaskigt idag, igår var det blöt tonfisk och kylskåpstempurerad bulgur! Yummi.
(Bild snodd från Kias)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0