Sunny sunday.

Gårkvällen var oerhört trevlig, vi avnjöt en delkiat middag på PastaBasta istället för thaien. det var fullt... Men det vi åt på Pastabasta var väldans gott det också! efter middagen pallrade vi oss vidare till ett ställe som heter Soliis, tror jag... Norskar+högmusik är ingen bra kombo har jag&kia kommit fram till. Dj:en presterade sådär inne på soliis, han hade väldigt för tight tröja också för sin 35+ åriga kropp, så vi drog till ett annat ställe som hette Nicholas&Son(?) och där vare bra ös! Oslos uteliv är verkligen något jag kan vänja mig vid, men vill dock inte bo här inte i stan.


IDAAAAG SKA VI TILL ETT STÄLLEEE SOM SER UT SOM FROZEN YOGHURT PÅ HAWAII!!! YOGHURT HEAVEN!!! assåvi typ jubla när Amanda berättade om det!! SÅÅÅÅ GÖTT!! så det stårt på agendan idag. Sen ska vi ta oss en kik på Oslo Marathon.  Grejhöjt!!


Idag möts vi igen kära yohghurt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0