vårt Krypin.

det är sjuukt vilken lättnad jag känner när jag ligger här på en av våra farligt sköna soffor. ah vi har två, en varsin. den här lägenhetsvåningen är verkligen som gjord för mig och Kajmanen. En varsin soffa, ett varsitt kontaktuttag bredvid sofforna, dubbelsängen, några få meter till perfekta löpbanor i skogen, 5min från ett shoppingcenter, 10min cykel/gång till jobbet. det är som gjutet! Vi har fått in iordning alla saker i eftermiddag, vi slipper ha garderoben och skafferiet i bilen... Vi ska nog göra något gott å äta sen hoppas jag. INTE FISKKBULLAR!ni som känner mig vet att jag äter allt, å då menar jag verkligen typ allt som går att ätas. ibland det som andra skulle säga inte går att äta. Men fiskbullar, alltså  F Y   T U S A N   V A D   Ä C K L I G T.  jag åt upp allt jag hade på tallriken(vi har liksom inte råd att äta två maträtter under samma lunch, nej nej) men tog man en bit i samma storlek som en ärta, så efter två tuggor har den ju expanderat till något som har samma storlek som en tennisboll typ!! serri, vem uppfinner mat som gör så? läskig typ.

Imorgon slipper vi uppstidningen vid 04.45, imorgon kan vi sova ändaaaaa till 05.35!!! hallelujah!! Ikvväll ska vi njuta av tillvaron, teh& SATC.

Är sååååå glad att jag bor med min Bull. Asså hon är så händig, ni skulle sett vad hon gjorde med lakanen idag tex. Lite trollkarl över den kvinnan! Och hon kan nog trolla med det mesta mellan lakanen också... Nu äre du å ja' Kia, du å ja'!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0